Presentation!

Hejhopp!
Vi tänkte att det kunde vara lite kul för er att se vilka vi är som skriver, så därför kommer en liten presentation :)
Från vänster: Ellen, Erika, Johanna, Amanda, Viktoria, Ida, Kajsa.

Erika Karlsson: 17 år, går TE2 på älvsbyns gymnasium, gillar att träna och sjunga, och att spela paintball.

Johanna Fernberg: 17 år, går OP2 på älvsbyns gymnasium, gillar att sjunga, vara med kompisar och snowboard. Det är coolt.

Amanda Berggren: 17 år, går frisör 2 på luleå gymnasium, gillar att vara med kompisar, sjunga och svamla.

Viktoria Berggren: 17 år, går OP2 på älvsbyns gymnasium, gillar att spela fotboll, sjunga och sura dödskallegodisar med citron och hallon.



Huvudfokus i den här bloggen ska inte ligga på oss, såklart, utan på kristen tro. därför är det en rätt kortfattad presentation. :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Asså tjejer, ni är ju helt fantastiska! Har läst era blogginlägg och blir så glad av att höra era tankar och om era liv. (nu känner jag att jag låter som en mamma, men det kanske är med all rätt, jag var ju lite som en morsa i somras...) ;-) Hoppas ni alla mår fantastiskt bra! Ses på Livskraft! Har ni valt gospel, så har ni fått mig! Jihoo! Puss och kram!

2010-11-20 @ 16:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0