At your feet

Ibland kan livet kännas tungt. Du kan känna dig dålig, bortglömd, eller rentav värdelös. Du kanske tänker att ditt liv, som är fyllt av synder, inte går att ändra på. Jag har sett och hört många som säger att deras liv är för fulla av synder för att de ska kunna komma till Jesus. De kanske har ett riktigt mörkt förflutet och tänker att andra kanske kan komma till Jesus, men inte jag..

Till dig som tänker så vill jag bara säga- det är helt fel!! Jesus bara älskar dig av hela sitt hjärta! Han har själv varit människa och vet precis hur otillräckliga vi människor är. Därför dog han för dig. För just dig, och just mig. Han dog för all synd du och jag har i våra liv. Du kan bara komma till Jesus och be om förlåtelse och lägga ner all din börda och dina synder vid hans fötter. Vem du än är, och vilken bakgrund du än har. Den här låten handlar om att lägga ner sitt liv, sin framtid, vid Jesu fötter. Lyssna på texten, titta på videon, och ta åt dig av Jesus otroliga kärlek till just dig!! ♥

/Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0