Livskraft

Uppdateringen har inte precis legat på topp den senaste tiden, men det är så det är. Ibland har man massor att skriva och ibland blir det ingenting. Så ett litet juluppehåll kan man säga att vi har haft. Men nu är vi back in business, starka, inspirerade och fulla av ny energi!

Nu får vi säga hej till år 2011. Ett nytt år med nya möjligheter, nya förutsättningar.. nya chanser. Nu under några dagar före nyår har vi tjejer som driver bloggen varit på ett krister nyårsläger. Livskraft Polar. Det slutade mitt på dagen idag. Jag tror att jag talar för alla av oss när jag säger att lägret var helt underbart! Att få umgås med superfina människor, att få fira ett fantastiskt nyår, att få umgås med Jesus, att få sjunga lovsång, att få leka lekar, och att få helt magiskt god mat.. det kan nästan inte gå fel! Och det gjorde det inte heller :) Tack alla som var på Livskraft Polar för ett underbart läger! ♥ Ta verkligen chansen att fara på Livskraft Polar nästa nyår. Bättre sätt att fira nyår finns inte. :)


God bless!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0