Fyrverkerier i höstmörkret

Hej hopp!
Idag kom jag att tänka på för ungefär ett eller två år sen när vi hade en predikant här i Älvsbyn som heter Christer Borg. Jag hade haft stora förväntningar på den här kvällen och hade bett till Gud att han skulle visa sig för mig via ett tecken. Jag tänkte "men kan du inte låta en av buskarna på scenen börja brinna" men efter det kom jag på att det kanske inte var det bästa att be om när man har möte inomhus. Jag överlämnade detta åt Gud så att han fick göra det på det vis han själv tyckte var bäst. Under lovsångspasset kollar jag ut genom fönstret och ser att det är några längre bort i byn som smäller fyrverkerier. Mildare bild av eld i mina ögon. För mig var detta ett tecken på Guds närvaro där och då och det är jag grymt tacksam för! Gud talar till oss på olika sätt därför måste vi vara uppmärksamma ifall han skulle tala till just dig!

God bless!
/Vickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0