Du är inte ensam!

Har du någonsin kännt dig ensam? Har du någonsin känt dig utanför? Har du någonsin känt att du inte passar in? Har du någonsin kännt dig rädd?

I så fall är du inte ensam om att ha kännt så här någon gång. Det har hänt mig och säkert tusentals andra också. Men jag har ett knep. Varje gång jag känner mig rädd eller ensam vänder jag mig till Jesus. Jag behöver inte skrika för att Han ska höra, jag behöver inte ens prata för att Han ska förstå. Det räcker med en tanke och genast håller Jesus mig i sin famn. På det sättet vet jag att jag aldrig behöver vara ensam, att jag alltid har någon att vända mig till och det känns superbra! You try it! :)

Footprints in the sand:
ref: I promise you
I'm always there
when your haeart is filled with sorrow
and dispair
I'll carry you
when you need a friend
you'll find my footprints in the sand

"Låt dem inte skrämma dig, ty jag är med dig och jag skall rädda dig, säger Herren" Jeremia 1:8

/Johanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0